Doradca Klienta
- kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta
- dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru
- zamawianie i przyjmowanie towaru, inwentaryzacja, obsługa reklamacji
- obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
- zorientowanie na wynik i realizację planów sprzedaży
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- ambitne podejście do osiągania założonych celów
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, przyjazne usposobienie, cierpliwość
- kreatywność, znajomość trendów i zainteresowanie modą
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.