Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca pod presją czasu.
Zakres zadań
- Przygotowuje pod względem organizacyjno-protokolarnym spotkania bilateralne i multilateralne na szczeblu Kierownictwa MSWiA oraz Kierownictwa Departamentu.
- Kompleksowo obsługuje wyjazdy międzynarodowe Kierownictwa MSWiA oraz Kierownictwa Departamentu.
- Koordynuje logistycznie spotkania bilateralne i multilateralne na szczeblu Kierownictwa MSWiA oraz Kierownictwa Departamentu organizowane w kraju i poza jego granicami.
- Współpracuje z Placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi Polski na świecie oraz z obcymi państwami w Polsce.
- Prowadzi uzgodnienia i negocjacje z podmiotami zewnętrznymi (w tym z wykonawcami reprezentującymi sektor prywatny), będącymi kontrahentami MSWiA w związku z organizacją wyjazdów, spotkań i konferencji międzynarodowych.
- Wykonuje i monitoruje wykonanie umowy na zakup biletów lotniczych i usług tłumaczeniowych na potrzeby MSWiA, w wymiarze merytorycznym i finansowym, z uwzględnieniem zapotrzebowania całego Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie organizacji spotkań na szczeblu międzynarodowym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz resortu spraw wewnętrznych.
- Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego, etykiety, reguł savoir-vivre’u, ceremoniału, reguł organizacji przyjęć oraz spotkań oficjalnych.
- Znajomość zasad funkcjonowania rynku lotniczego i tłumaczeniowego oraz posiadanie wiedzy na temat kultur, relacji międzynarodowych oraz systemów politycznych, gospodarczych i społecznych funkcjonujących na świecie.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, orientacja na klienta.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość innego urzędowego języka UE na poziomie B2.