Inspektor ds. komunikacji społecznej
- Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD
- Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku
- Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw związkowych, na potrzeby mediów zewnętrznych oraz promocji PZD
- Redakcja tekstów zgłoszonych do wydawnictw związkowych i stronę internetową PZD
- Koordynowanie współpracy medialnej pomiędzy jednostkami organizacyjnymi PZD
- Inicjowanie działań medialnych i ich realizacja we współpracy z jednostkami organizacyjnymi PZD
- Obsługa profili PZD w mediach społecznościowych
- Monitoring mediów zewnętrznych pod kątem tematyki PZD i współpraca w tym zakresie z kierownictwem PZD
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, przygotowywanie komunikatów prasowych, organizacja konferencji prasowych
- Wykształcenie wyższe humanistyczne (polonistyka, komunikacja społeczna i public relations, dziennikarstwo)
- Doświadczenie redaktorskie. Umiejętność pisania i redagowania tekstów, tzw. lekkie pióro
- Samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kategorii B
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office, Internet)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Pierwsza umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny
- Atrakcyjne wynagrodzenie wg własnego Regulaminu w zależności od stażu i doświadczenia. Indywidualny system premiowania i nagród
- Dofinansowanie wypoczynku
- Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
- Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy w biurze
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego