Inspektor
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Wymuszona pozycja ciala związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
- Praca przy oświetleniu mieszanym.
- Kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnatrz budynku).
- Brak dostosowanie miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
- Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,8000 kwoty bazowej określonej w ustawie budzetowej w wysokości 4731,37 zł.
Zakres zadań
- prowadzi sekretariat wydziału, w tym: przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty jawne oraz przesyłki;
- prowadzi rejestr eRCDŚ (Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych);
- rejestruje i doręcza korespondencję, przesyłki zgodnie z deretacją kierownika wymienionej komórki upoważnionym pracownikom/policjantom;
- przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania;
- rozlicza policjantów i pracowników wydziału z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia lub delegowania;
- prowadzi rejestry, dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze rzeczowo-imienne;
- brakuje dokumentację niearchiwalną kategorii BC;
- przyjmuje akta spraw ostatecznie załatwionych w celu ich przekazania do składnicy akt w oparciu o obowiązujące przepisy;
- sporządza inwentaryzację roczną spraw i dokumentów;
- sporządza okresowe wykazy spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętności interpersonalne i współpracy;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE;.
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organow w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, Nie dotyczy kandydatek/tów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe