Kierownik oddziału
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest
w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- kieruje pracą Oddziału
- nadzoruje prowadzenie kontroli związanych z realizacją zadań wykonywanych przez marszałka województwa lub starostę, wojewódzkie lub powiatowe urzędy pracy oraz inne podmioty z zakresu przestrzegania przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- nadzoruje prowadzone postępowania administracyjne w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie świadczeń dla bezrobotnych
- nadzoruje planowanie i organizowanie szkoleń finansowanych z Funduszu Pracy adresowanych do pracowników urzędu wojewódzkiego oraz wojewódzkiego i powiatowych urzędów pracy realizujących zadania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- nadzoruje prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także w I instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w zakresie zadań wynikających z ustawy o ekonomii społecznej
- nadzoruje prowadzenie kontroli podmiotów wskazanych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, a także w ustawie o ekonomii społecznej
- uczestniczy w spotkaniach i konferencjach dotyczących problematyki rynku pracy realizowanych przez instytucje rynku pracy, problematyki osób wykluczonych społecznie oraz ekonomii społecznej realizowanych przez instytucje polityki społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
- nadzoruje podejmowane działania dotyczące realizacji Projektu „Profesjonalne wsparcie w zakresie wdrażania przepisów ustawy o ekonomii społecznej” z zakresu ekonomii społecznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie załatwiania spraw oraz postępowań administracyjnych)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe