Kierownik przedstawicieli handlowych
- Kierowanie i nadzorowanie zespołu przedstawicieli handlowych i merchandisingowych;
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w celu osiągnięcia i przekroczenia celów;
- Optymalizacja rozmieszczenia produktów, poziomów zapasów i ekspozycji promocyjnych w sklepie;
- Analizowanie danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu podejmowania decyzji dotyczących merchandisingu.
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i merchandisingu w branży FMCG;
- Udowodnione umiejętności przywódcze i umiejętność zarządzania zespołem;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
- Analityczny sposób myślenia z naciskiem na podejmowanie decyzji w oparciu o dane.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z premiami uzależnionymi od wyników;
- Możliwość pracy dla jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży;
- Samochód służbowy i telefon;
- Możliwości rozwoju zawodowego;
- Wspierające środowisko zespołowe z perspektywami rozwoju kariery.