Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży
W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/a się rozwijać to świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do nas i pracuj dla jednego z liderów w branży energetycznej!
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna),
- obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej,
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta,
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –20:00 (praca zmianowa)
W zamian oferujemy:
- stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia),
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.