Recepcjonista / Recepcjonistka
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
- bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
- dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych,
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- współpraca z kurierami, przygotowywanie przesyłek wychodzących (często paczek gabarytowych),
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, prowadzenie ewidencji przesyłek firmowych,
- bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
- współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym, ochroną,
- obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej,
- wydawanie oraz prowadzenie rejestru kart dostępu do biura zgodnie z ustalonymi zasadami
- organizacja i kontrola obiegu kluczy do aut służbowych pracowników
- wykonywanie poleceń przełożonych
- znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - w godzinach 7-15 lub 10-18
- kultura osobista,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
- Wdrożenie stanowiskowe
- Pracę w pełnym wymiarze godzin początkowo na umowę zlecenie, potem umowa o pracę
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy
- Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne