Recepcjonistka / Recepcjonista
- zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie;
- wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy;
- meldowanie i wymeldowanie gości;
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych;
- odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacji.
- umiejętności sprzedażowe;
- doświadczenie i znajomość programu Fidelio będzie dodatkowym atutem;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- pełne przeszkolenie lub jedynie uzupełnienie wiedzy;
- stabilną i odpowiedzialną pracę;
- zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej, o pracę, B2B;
- atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem bonusowym;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- preferowane stawki dla pracowników i ich rodzin w hotelach sieci CFI Hotels Group.