Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej
Ogłoszenie numer: 9379354, z dnia 2024-11-29
Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej
Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz
Opis stanowiska
- Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości,
- Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie,
- Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury medycznej,
- Przygotowanie wniosków i danych do SIWZ niezbędnych do realizacji procedury zakupów urządzeń i aparatury medycznej oraz wniosków do zakupów usług serwisowych urządzeń i aparatury medycznej zgodnie z pzp.,
- Realizacja zakupów usług serwisowo obsługowych urządzeń i aparatury medycznej w formie rozeznania rynku zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp (o wartości poniżej 130 tys. EURO),
- Realizacja zakupów usług napraw urządzeń i aparatury medycznej nie objętych umowami serwisowymi,
- Przygotowanie Planu Modernizacji Technicznej (PMT) na dany rok,
- Sporządzanie i przesyłanie wymaganych sprawozdań i informacji w ramach realizowanych rocznych (PMT),
- Przygotowanie protokołów konieczności oraz protokołów odbioru umów,
- Przygotowywanie dokumentacji do przetargu (wniosek, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, podział na poszczególne zadania, propozycję obowiązujących warunków od wykonawców, propozycję kryteriów oceny ofert, propozycję wymaganych od wykonawców dokumentów, uzasadnienie proponowanego trybu, wzór umowy lub istotne dla stron postanowienia, które zostaną ujęte we wzorze umowy) i przekazywanie w terminie ustalonym z Kierownikiem Działu Materiałowego do Sekcji Zamówień Publicznych,
- Prowadzenie niżej wymienionej dokumentacji:
- rejestr faktur - (forma elektroniczna i forma pisemna),
- rejestr wniosków - (forma elektroniczna),
- rejestr dowodów obrotów materiałowych – (forma pisemna), - Prowadzenie segregatora umów i analiza umów, pod względem wykorzystania środków finansowych i materiałowych,
- Prowadzenie oddzielnych archiwizacji dokumentów dotyczących zakupu materiałów i usług z zakresu:
- dotacji z Departamentu Wojskowej Służby Zdrowia,
- grantów indywidualnych,
- funduszy europejskich.
Wymagania
- Wykształcenia min. średniego technicznego,
- Min. 4-letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- Znajomość aparatury medycznej, mile widziane doświadczenie w pracy w szpitalu,
- Doskonałej obsługi urządzeń biurowych,
- Rzetelności, skrupulatności, terminowości i odpowiedzialności,
- Zorientowania na osiąganie celów,
- Myślenia analitycznego i umiejętności formułowania wniosków,
- Umiejętności współpracy i skutecznej komunikacji,
- Dobrej organizacji pracy,
- Otwartości na zmiany,
- Samodzielności w działaniu.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Pakiet socjalny w ramach ZFŚS,
- Bezpłatny parking pracowniczy,
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy.