Specjalista ds. digital marketingu
W związku z rozwojem Dział Marketingu poszukuje kandydatów na stanowisko
- Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media).
- Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing.
- Analiza kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań, optymalizacja oraz rekomendacja zmian (z wykorzystaniem Google Analytics).
- Bieżąca analiza trendów oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online.
- Budżetowanie - umiejętność zarządzania budżetami kampanii, optymalizacja pod kątem kosztów oraz wyników.
- Współpraca z partnerami biznesowymi (agencjami, mediami, podwykonawcami).
- Współpraca w tworzeniu i zarządzaniu stronami www).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale digital marketingu lub podobnym.
- Wykształcenie wyższe.
- Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego.
- Mile widziana znajomość języka HTML (na poziomie umiejętności składania mailingów).
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów.
- Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
- Kreatywność, sumienności terminowość.
- Umiejętności analityczne będą dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Możliwość pracy hybrydowej – (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu)
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.