Specjalista ds. Marketingu
Od 2001 roku prowadzimy działalność na polskim rynku jako autoryzowany dystrybutor, współpracując z największymi producentami systemów zabezpieczeń (BOSCH, KEENFINITY, DAHUA, CBC Poland, ASSA ABLOY, CIAS, MERAWEX, D+H, AFG, PULSAR, SATEL, ROGER). Silna pozycja oraz ciągły, dynamiczny rozwój w branży jest wynikiem wieloletniego doświadczenia naszych pracowników, jakości dostarczanych rozwiązań oraz podtrzymywaniem długoletnich relacji partnerskich ze swoimi klientami. Dzięki temu nasza firma cieszy się uznaniem wśród inwestorów, wykonawców i projektantów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- realizacja bieżących prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi w firmie
- przygotowanie treści materiałów marketingowych dla klientów i zespołów w firmie (prezentacje, artykuły, foldery, scenariusze itp.), wspólnie z działami merytorycznymi.
- planowanie kampanii reklamowych i analiza skuteczności
- opisywanie produktów i nowych kategorii w sklepie
- weryfikacja poprawności specyfikacji produktów w sklepie
- tworzenie content planu i jego egzekucja (m.in. przygotowywanie i wysyłka mailingów, publikacja w social mediach itp.)
- zarządzanie treściami na stronie www
- organizacja akcji promocyjnych: proponowanie typów/mechanizmów oraz grup docelowych akcji specjalnych, budowanie szczegółowych kalendarzy aktywacji i działań trade marketingowych). Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych
- organizacja wydarzeń dla klientów – szkolenia, warsztaty, konferencje, targi
- bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań
- analiza działań konkurencji na rynku oraz śledzenie trendów rynkowych w zakresie programów i ofert lojalnościowych
- współpraca z innymi działami firmy oraz zespołem marketingu
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podwykonawcami (grafik, drukarnie itp.)
WYMAGANIA
Najlepszy kandydat spełnia następujące wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej B2B lub branża techniczna)
- doświadczenie w tworzeniu treści reklamowych, tekstów promocyjnych i SEO
- wykształcenie wyższe (w obszarze marketingu, komunikacji, public relations)
- znajomość mechanizmów promocyjnych i lojalnościowych
- umiejętność organizacji wydarzeń i spotkań
- znajomość oprogramowania typu CMS, ERP
- znajomość oprogramowania WORD, EXCEL, POWERPOINT
- dobra znajomość Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads, GA4, GTM, systemów mailingowych
- znajomość języka angielskiego (na poziomie zrozumienia dokumentacji technicznej)
- samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- skrupulatność, cierpliwość, sumienność
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- posiada prawo jazdy kat. B
- niekaralność
- umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- znajomość branży systemów zabezpieczeń (dodatkowy atut)
- gotowość do wyjazdów służbowych (dodatkowy atut)
- umiejętność robienia zdjęć, filmów (dodatkowy atut)
OFERUJEMY
- Stabilne warunki zatrudnienia
W naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w zespole marketingu możesz wykonywać w trybie hybrydowym. - Jasny system wynagradzania
Oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowym, który wspólnie ustalamy. - Niezbędne narzędzia pracy
Otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów w sprawach służbowych. - Wdrożenie
Zapewnimy Ci szkolenia produktowe oraz techniczne prowadzone przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku. - Dodatkowe benefity
- Dofinansujemy kartę sportową Multisport
- Wypłacamy bonus na wakacje
- Organizujemy spotkania integracyjne całego zespołu
- Organizujemy cykliczne szkolenia dla pracowników