Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim
- Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
- Aktywna komunikacja w zespole
- Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
- Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
- Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
- Znajomość języka polskiego
- Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
- Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
- Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.