Specjalista ds. Promocji i e-marketingu
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko
- Wdrażanie strategii marketingowej.
- Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów.
- Realizowanie działań w zakresie e-marketingu.
- Realizacja kampanii płatnych w social mediach.
- Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań.
- Opracowanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline.
- Bieżąca współpraca z pracownikami Uniwersytetu WSB Merito w Warszawie.
- Administracja i aktualizacja treści na stronie www.
- Analiza konkurencji.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu lub podobnym.
- Doświadczenie w e-marketingu, w tym samodzielne planowanie, prowadzenie oraz rozliczanie kampanii w Social Mediach, prowadzenie kampanii w sieci Facebook i Linkedin oraz kampanii marketingowych offline.
- Doświadczenie w organizacji sesji zdjęciowych, sesji wideo do filmów promocyjnych oraz sprzedażowych.
- Umiejętności analityczne oraz do samodzielnego prowadzenia projektów, w tym w organizacji wydarzeń.
- Znajomość trendów social media w działaniach marketingowych.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, kreatywność, sumienność, terminowość, wysoka kultura pracy.
- Umowę o pracę.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Elastyczny czas pracy.
- Praca w systemie hybrydowym (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.