Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
- Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
- Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
- Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
- Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
- Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
- Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie. - Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
- Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
- Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.