Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty
Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego.
*WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz PLANETARIUM https://www.kopernik.org.pl/planetarium, a także wydarzenia specjalne (np. Wieczory dla Dorosłych, Noc Muzeów, Dzień Odkrywców, Dzień Branży Turystycznej, Noc Spadających Gwiazd).
Tą częścią kompleksowej działalności instytucji zajmuje się w 24-osobowym dziale PR 3-osobowy zespół.
a w szczególności:
- wybór odpowiednich narzędzi PR lub marketingowych, planowanie i realizację płatnych kampanii outdoor i digital (FB Ads, Google Ads) i koordynowanie powstawania / współtworzenie treści do komunikacji (posty, grafiki, filmy),
- przygotowywanie harmonogramów działań, tworzenie i rozliczanie budżetów promocji, opracowywanie raportów / prezentacji podsumowujących,
- analizę skuteczności realizowanych kampanii, tworzenie rekomendacji do długofalowych działań profrekwencyjnych i wizerunkowych,
- koordynowanie tworzenia materiałów promocyjnych (graficzne – drukowane i elektroniczne) – współpraca z grafikami, redaktorami i filmowcami,
- wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań i koordynacja ich pracy,
- realizacja świadczeń promocyjnych dla sponsorów i partnerów CNK (stałych, czasowych),
- ścisła współpraca z całym zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu koordynacji działań promocyjnych, w szczególności na co dzień z działami Promocji i Komunikacji, Współpracy Biznesowej (tworzenie ofert sponsorskich i świadczeń) oraz Obsługi Klienta (sprzedaż biletów i dane frekwencyjne).
- dużego doświadczenia w realizacji płatnych kampanii reklamowych (w tym w social mediach) i w tworzeniu contentu do nich,
- doświadczenia w prowadzeniu Facebooka i Instagrama; mile widziane takowe z TikTok i LinkedIn,
- doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów, w tym: analiza sytuacji i odpowiednie reagowanie na nią, zarządzanie budżetem i monitorowanie jego realizacji,
- znajomości narzędzi PR/marketingowych i umiejętności dopasowania ich do aktualnych potrzeb promocyjnych,
- min. 3 lat pracy na stanowiskach związanych z promocją, PR, zarządzaniem projektami,
- doskonałej organizacji pracy niezbędnej w kompleksowym otoczeniu i dynamicznie zmieniającej się sytuacji,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, w tym znajomość zasad wyłaniania wykonawców w trybie konkurencyjnym (Prawo Zamówień Publicznych)
- doświadczenie w pisaniu tekstów – lekkie pióro
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- System premiowy
- Dostęp do platform rozwojowych
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura