Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki
Zawód: Technik rachunkowości*
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe;2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym;3. posiadanie obywatelstwa polskiego;4. pełna zdolność do czynności prawnych;5. korzystanie z pełni praw publicznych;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;8. nieposzlakowana opinia;9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych.Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole;3. znajomość systemów MDOK i KSAT;4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej;5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
