Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. postępowań w wydziale zamówień publicznych
Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe;2. min. 3-letni staż pracy;3. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu procedur zamówień publicznych;4. posiadanie obywatelstwa polskiego;5. pełna zdolność do czynności prawnych;6. korzystanie z pełni praw publicznych;7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;9. nieposzlakowana opinia;10. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym, województwa, ustawy o pracownikach samorządowych;11. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;12. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;13. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice. Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole.
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia:
+dodatek stażowy
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
