Kierownik kancelarii tajnej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku
- urząd dostosowany do zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzi ewidencje dokumentów niejawnych
- nadzoruje obieg dokumentów i organizuje pracę kancelarii tajnej
- prowadzi archiwum jednostki
- pełni funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
- prowadzi okresowe kontrole dokumentów niejawnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania ich w praktyce
- Obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe