Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku.
- nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku,
- dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy,
- rozwiązywanie bieżących problemów, dbanie o dobrą i przyjazną atmosferę pracy,
- realizacja celów efektywnościowych, jakościowych i budżetowych,
- rozliczanie wyników pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi systemami premiowymi,
- rozwijanie i poszerzanie kompetencji podległych pracowników i zespołów zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących pracy Contact Center,
- rozwijanie dobrej współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami zewnętrznymi.
- min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym 2-letnie na stanowisku menadżerskim - preferowane doświadczenie w pracy w Contact Center,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel oraz Power Point,
- samodzielność, umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
- umiejętność szybkiego i skutecznego działania pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED – Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych.
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie – jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Profesjonalne szkolenia
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Ubezpieczenie na życie
- Pomoc prawna
- Program Poleceń
