Konsultant / konsultantka ds. Sprzedaży Szkoleń
- kontakt telefoniczny z firmami i prezentacja dostępnych usług szkoleniowych
- rozpoznawanie potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań
- regularna współpraca z klientami przypisanymi do portfela
- rozwijanie relacji i dbałość o jakość obsługi na każdym etapie
- umiejętność korzystania z podstawowych narzędzi komputerowych
- komunikatywność, opanowanie i wysoka kultura osobista
- pozytywne podejście do pracy z ludźmi i umiejętność współpracy
- dobra dykcja i przyjemny sposób wypowiadania się
- odpowiedzialność i sumienność
- atutem będzie doświadczenie w obsłudze telefonicznej
- wykształcenie średnie lub wyższe
- pracę w stałych godzinach 8:00–16:00
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wynagrodzenie składające się z podstawy oraz klarownej prowizji
- życzliwe, wspierające środowisko pracy
