Koordynator / Koordynatorka Sieci Sklepów Medycznych - Region Południe
Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Stały nadzór nad pracą sieci sklepów medycznych Diabetyk24 oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania sklepów w następujących miastach: Katowice, Zabrze, Kraków, Wrocław, Rzeszów.
- Nadzór nad jakością pracy pracowników sklepów – dbanie o wysoki poziom wiedzy merytorycznej w zakresie profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z obszaru diabetologii oraz wysoki poziom standardów obsługi klienta.
- Wspieranie współpracowników w zakresie realizacji zleceń na wyroby medyczne i procesowania zamówień.
- Budowanie relacji z personelem medycznym.
- Zarządzanie podległymi zespołami sklepów stacjonarnych – organizacja pracy, rekrutacja, motywacja i rozwój.
- Wsparcie techniczne w zakresie obsługi programu sprzedażowego.
- Kontrola zatowarowania i sposobu ekspozycji towarów zgodnego z wytycznymi.
- Zastępowanie w nagłych sytuacjach pracowników sklepów medycznych.
- Tworzenie procedur i optymalizacja procesów realizowanych w sklepach stacjonarnych.
- Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub medycznej na stanowiskach handlowych.
- Umiejętność koordynowania pracy zespołu w strukturze rozproszonej.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Ponadprzeciętne kompetencje komunikacyjne.
- Doświadczenie w realizacji wniosków na zapotrzebowanie na wyroby medyczne.
- Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Subiekt GT.
- Bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja do pracy w trybie zadaniowym.
- Prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych.
- Mile widziana znajomość zasad refundacji i obiegu dokumentów refundacyjnych.
- Wsparcie projektów uruchomienia nowych punktów, w tym uczestniczenie w procesie przetargowym, rekrutacji i odbiorach nowych sklepów.
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe - Fizjoterapeuci lub Technicy Farmacji z aktywnym PWZ lub osoby posiadające kwalifikację rynkową „Zaopatrywanie w sklepach w wyroby medyczne produkowane seryjnie”.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę.
- Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.