Koordynator prac zespołu marketingu
- nadzór nad przestrzeganiem wyznaczonych standardów wykonywania prac w dziale marketingu,
- wparcie pracy dyrektora marketingu w zakresie planowania, organizowania i doskonalenia procesów i prac w dziale marketingu,
- wsparcie w procesie adaptacji nowych pracowników w dziale,
- dbałość o sprawny przepływ informacji w zespole oraz poza nim,
- rozliczanie pracowników z zlecanych i wykonywanych zadań,
- wprowadzanie i opisywanie faktur kosztowych,
- współpraca z działem sprzedaży,
- nadzór nad realizacją wyznaczonych przez kierownictwo celów marketingowych,
- przygotowanie raportów dotyczących działań: pozycjonowania stron www oraz prowadzonych działań w mediach społecznościowych i influencerów,
- dobra organizacja pracy, doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie;
- umiejętności analityczne,
- sprawność posługiwania się programem MS Office (Word, Excel, Power Point) w praktyce,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu,
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy,
- zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
- odpowiedzialność za powierzone zadania.
- umowę o pracę w pełnym wymiarze lub współpracę na zasadach działalności gospodarczej B2B (do wyboru),
- pracę w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16,
- możliwość zdobycia cennego, różnorodnego doświadczenia rozwój kompetencji,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.