Koordynator Serwisu
W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM MARKI POSZUKUJEMY OSÓB NA NASTĘPUJĄCE STANOWISKO:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży urządzeń kosmetycznych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy;
- Szkolenia i spotkania integracyjne;
- MultiSport, ubezpieczenie, wsparcie w losowych sytuacjach.
- Zarządzanie całością procesu zleceń serwisowych;
- Koordynacja pracy zespołu, nadzorowanie napraw sprzętów i konfekcjonowania urządzeń;
- Współpraca serwisowa z innym działami firmy: biuro obsługi klienta, dział handlowy;
- Współpraca z klientami i kontrahentami B2B;
- Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych.
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/serwisie;
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy - koordynowanie prac serwisowych, wyznaczanie zadań;
- Umiejętność motywowania zespołu;
- Umiejętność nauki nowych osób w zespole;
- Bycie wzorem dla nowych, młodych osób, które należy przyuczyć do pracy na serwisie;
- Wyznaczanie nowych procedur, standardów pracy na serwisie;
- Preferowane wykształcenie techniczne (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne);
- Znajomość języka angielskiego (w tym terminologii technicznej mile widziane);
- Zaangażowanie i dynamizm w działaniu;
- Komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi.