Kosztorysant systemów teletechnicznych
Kluczowe zadania:
- Analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej
- Pozyskiwanie oraz analizowanie ofert od dystrybutorów i producentów
- Opracowywanie kosztorysów ofertowych
- Optymalizacja rozwiązań technologicznych i materiałowych
- Tworzenie i weryfikacja dokumentacji powykonawczej
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w branży oraz bogata wiedza techniczna
- Umiejętność analizy dokumentacji technicznej i przetargowej oraz ofert
- Umiejętność optymalizacji rozwiązań technologicznych, negocjacji
- Znajomość i umiejętność obsługi programów typu AutoCAD, NORMA
- Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie min. B1
- Prawo jazdy kat. B
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + system prowizyjny)
- Możliwość pracy zdalnej, co daje dużą elastyczności i szansę na work life balance
- Pracę nad projektami w ciekawym, rozwojowym i dynamicznym środowisku
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
- Pakiet benefitów
- Stabilność zatrudnienia: nasz Klient działa na rynku od 15 lat, co świadczy o ugruntowanej pozycji
- Interesujące projekty: firma pracuje nad systemami monitoringu miejskiego, systemami teletechnicznymi i ochrony przeciwpożarowej, a także nad systemami kontroli dostępu i telewizji przemysłowej dla dużych inwestycji zarówno użytku publicznego, jak i przedsiębiorstw prywatnych
- Możliwości rozwoju zawodowego: nasz Klient regularnie rekrutuje na różne stanowiska, co związane jest z dynamicznym rozwojem firmy
- Przyjazna atmosfera pracy: w firmie ważna jest współpraca w zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Jeśli jesteś zainteresowany i spełniasz powyższe wymagania, aplikuj już dziś i dołącz do zespołu tworzącego innowacyjne rozwiązania w branży teletechnicznej!
Oferta dotyczy pracy stałej.