Manager ds. prowadzenia projektów
- Określanie celów i planowanie strategii, koncepcji i rozwoju.
- Planowanie i monitorowanie postępów prac w zakresie nowych opakowań, nowych produktów, wdrażania procedur, produkcji, inwestycji, dofinansowań oraz innych zagadnień.
- Tworzenie w systemie schematów projektowych oraz rozdzielanie zadań.
- Współpracowanie z innymi działami w firmie.
- Tworzenie raportów i dokumentacji związanej z postępem prac na poszczególnych etapach, począwszy od technologii produktu, testów oraz analizy z zakresu każdego rozpoczętego przedsięwzięcia.
- Współpraca z dostawcami oraz klientami w zakresie realizowanych zadań i obowiązków przy zachowaniu skutecznej komunikacji opierającej się również na zagadnieniach technicznych.
- Wdrażanie strategii doskonalenia procesów projektowych.
- Tworzenie i aktualizacja procedur wymaganych w procesie przebiegu projektu.
- Przestrzeganie obowiązujących procedur.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami.
- Identyfikacja problemów funkcjonalnych i technicznych.
- Przedstawianie i prezentacja postępów pracy.
- Umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność, proaktywność, asertywność.
- Biegła znajomość oprogramowania MS Office.
- Znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Mile widziana znajomość programów Adobe Photoshop Illustrator.
- Mile widziana umiejętność czytania rysunków technicznych.
- Umowę o pracę.
- Udział w programie Pracowniczych Planów Emerytalnych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie.
- Rozwój i pracę w prężnie rozwijającej się firmie