Marketing Manager / Managerka
VRG S.A. (Vistula Retail Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla mężczyzn i kobiet. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki
- zarządzanie budżetem marketingowym i planowanie kampanii reklamowych online i offline (performance marketing, influencer marketing, social media, PR)
- przygotowanie briefów do kampanii mediowych, współpraca z wewnętrznym zespołem ds. zakupu mediów
- analiza rynku, konkurencji i nowych trendów
- monitorowanie wyników działań marketingowych, raportowanie i analiza efektywności
- tworzenie strategii komunikacyjnych z szczególnym uwzględnieniem Social Media & Influencer Marketing
- współpraca przy przygotowaniu koncepcji kreatywnych dla sesji zdjęciowych
- monitoring trendów w branży fashion i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
- zarządzanie contentem i komunikacją marki w kanałach online oraz offline.
- 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży mody, retail, e-commerce lub w podobnym obszarze,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z różnymi działami ( np. sprzedaży, PR, digital marketing),
- doświadczenie we współpracy z infuencerami i agencjami PR
- umiejętność analizowania danych, badania efektywności kampanii, rozumienie kluczowych wskaźników ROI (zwrot z inwestycji),
- bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych - Google Ads, Facebook Ads, E-mail marketing, narzędzia do analityki (Google Analytics), CRM,
- umiejętność tworzenia kampanii, które przyciągają uwagę konsumentów i są zgodne z wizerunkiem marki,
- planowanie, alokowanie i kontrolowanie budżetów marketingowych
- kreatywność, proaktywność i wyczucie trendów w branzy modowej.
- możliwość realnego wpływu na rozwój marki,
- pracę w inspirującym środowisku modowym,
- dużą samodzielność w działaniu i realizacji pomysłów,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w jednej z największych firm z branży fashion w kraju
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku,
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, dodatkowe ubezpieczenie na życie, atrakcyjny program lojalnościowy, dostęp do platformy językowej eTutor.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.