Office Manager
- zarządzanie budynkiem showroomu firmy
- obsługa gości i klientów
- pomoc w organizacji niedużych eventów
- codzienne wsparcie innych zespołów firmy w zakresie obsługi showroomu
- min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z zarządzaniem recepcją
- odpowiedzialność i komunikatywność
- dobra organizacja swojego czasu pracy, systematyczność, dbanie o szczegóły
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w organizacji wydarzeń
- doświadczenie w obsłudze klienta
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com