Pracownik Obsługi Klienta i Sprzedaży
- Obsługa i Doradztwo: Aktywna obsługa klienta i profesjonalne doradztwo produktowe.
- Sprzedaż: Realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych.
- Wizualizacja: Dbanie o estetykę ekspozycji towarów i porządek na stanowisku pracy.
- Logistyka: Przyjmowanie, wykładanie dostaw i kontrola stanów magazynowych.
- Sanepid: Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wyrobienia.
- Narzędzia: Sprawna obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
- Postawa: Zorientowanie na cel sprzedażowy i proaktywne podejście do klienta.
- Dyspozycyjność: Gotowość do pracy w systemie zmianowym, w tym w weekendy.
- Zatrudnienie: Stabilna umowa o pracę w pewnej firmie.
- Rozwój: Jasne możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- Zespół: Wsparcie ze strony przyjaznego i zgranego zespołu.
- Wynagrodzenie: Atrakcyjny system premiowy powiązany z wynikami.
- Benefity: Dostęp do pakietu pozapłacowego (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do kart ZTM).
- Dodatki: Wyżywienie, kawa i herbata w miejscu pracy.
- Zniżki: Atrakcyjne zniżki na firmowe produkty i usługi.
