Pracownik wsparcia technicznego klienta w j. holenderskim
Cocentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób
- Praca polega na rozwiązaniu problemów technicznych klienta w języku holenderskim przez telefon (tylko połączenia przychodzące), e-mail i czat
- bardzo dobrej znajomości języka holenderskiego C1 oraz angielskiego B2
- czerpania satysfakcji z pracy
- umiejętności pracy z komputerem oraz wiedzy IT A wiedzę potrzebną do wykonywania pracy na stanowisku przekażemy Ci w trakcie szkolenia
Oferujemy
- umowę o pracę
- płatne szkolenie
- kursy językowe
- możliwość budowania kariery w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjny pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna oraz karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne)
Nie czekaj i dołącz do grona najlepszych już dziś! Nie wymagamy doświadczenia!