Referent/specjalista do spraw administracyjnych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: archiwizacja dokumentów
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: - organizować i koordynować pracę zespołu,
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku - min. 2 lata, umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem, znajomość przepisów BHP i PPOŻ, kontrola merytoryczna faktur, umiejętność sporządania umów, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu gospodarowania mieniem państwowym. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - pół etatu, praca w godzinach od 12:00 do 16:00.
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 750 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
