Specjalista ds. Komunikacji
- Realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Organizacji;
- Śledzenie i wsparcie projektów prowadzonych w Organizacji w zakresie komunikacji;
- Wsparcie w Organizacji spotkań z Klientami np. targów, sponsoringu;
- Koordynacja i nadzór nad cyklem wydawnictw firmowych;
- Nadzór nad poprawnością procesów komunikacji w Organizacji;
- Tworzenie i/lub redagowanie materiałów komunikacyjnych (posty, pisma, komunikaty, prezentacje);
- Rozwój istniejących narzędzi komunikacji wewnętrznej
- Realizacja zadań związanych ze społecznym zaangażowaniem Spółki;
- Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnych;
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy realizacji projektów;
- Dbałość o Employer Branding wewnętrzny i zewnętrzny;
- Współpraca z członkami zespołu w bieżących projektach;
- Współpraca z pozostałymi Działami w Firmie w zakresie wykonywanych zadań.
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek komunikacja, marketing, public relations, dziennikarstwo;
- Doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji w dziale marketingu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisemną i ustną;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Power Point);
- Wiedza z zakresu poprawności językowej oraz nowoczesnych technik i narzędzi komunikacji;
- Komunikatywność oraz zdolność formułowania zwięzłych i zrozumiałych komunikatów (tzw. ”lekkie pióro”);
- Znajomość social media;
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych;
- Umiejętność pracy w zespole, przy jednoczesnej samodzielności w wykonywaniu zadań indywidualnych;
- Praktyczna znajomość programów graficznych do obróbki materiałów graficznych i zdjęć;
- Podstawowa znajomość narzędzia Google Analitics;
- Znajomość Pardot (Account Engagement), Brevo.