Specjalista ds. Marketingu
Dołącz do nas i pomóż nam budować markę, która troszczy się o zdrowie naszych czworonożnych przyjaciół!
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku.
- Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki.
- Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno w kraju, jak i za granicą.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi przy realizacji projektów marketingowych i sprzedażowych.
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych, optymalizacja kampanii oraz proponowanie nowych rozwiązań.
- Współpraca z agencjami reklamowymi, graficznymi, drukarniami itd.
- Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje), dostosowanych do specyfiki rynku B2B.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku w marketingu (min. 2 lata).
- Znajomość WordPress oraz doświadczenia w projektowaniu stron www.
- Znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) w celu przygotowywania materiałów marketingowych.
- Znajomości najnowszych trendów i narzędzi w digital marketingu.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji projektów.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, negocjacyjne oraz interpersonalne.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem).
- Znajomość branży weterynaryjnej będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w zespole pełnym pasji i zaangażowania, gdzie każdy dzień jest nową przygodą.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach, które zmieniają świat weterynarii.
- Przyjazną atmosferę pracy, gdzie Twoje pomysły będą doceniane i realizowane.
- Wynagrodzenie i pakiet benefitów, które sprawią, że poczujesz się wyjątkowo.