Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)
Szukasz pracy stałej z możliwością rozwoju?
Poszukujemy osób do działu obsługi klienta w zakresie pomocy rozwoju przedsiębiorstwom
Zapraszamy do Nas!
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne i przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet benefitów
- Pracę w godzinach standardowych biznesowych
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na klienta
- Chęć rozwoju i duża motywacja
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, głównie Excel)
- Mile widziane doświadczenie w branży automotive bądź zainteresowania ukierunkowane na motoryzację
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego
- Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową
- Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami
- Współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Aktualizacja cenników w systemie SAP
- Kontakt z dostawcami w ramach wyjaśniania kwestii związanych z zamówieniami i fakturami
- Współpraca z innymi działami firmy