Specjalista ds. social media
Nie jesteśmy korporacją, ani gigantem na rynku w którym człowiek jest tylko jednym z wielu pracowników. W naszej firmie liczy się każdy pracownik, jego rozwój i realny wpływ na rozwój naszego biznesu. Wspólnego biznesu, bo razem budujemy to w co wierzymy – naszą firmę. Na obecnym etapie rozwoju poszukujemy do naszego zespołu Social Media Managera.
Piszesz, redagujesz i publikujesz, a do tego potrafisz budować pozytywny wizerunek firmy w każdym kanale komunikacji? Jeśli to Twój żywioł, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia!
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Social Media Managera, która będzie odpowiedzialna za obszar komunikacji na zewnątrz naszej organizacji.
Co Cię czeka? Praca w doświadczonym zespole oraz możliwość tworzenia wizerunku naszej firmy.
- Zarządzanie oficjalnymi kanałami firmy w mediach społecznościowych: Facebook, Linkedin, YouTube i Instagram w zakresie:
- Tworzenie jakościowych treści przy wykorzystaniu wszystkich formatów digitalowych (video, photo, copy),
- Publikowanie treści zgodnie z samodzielnie tworzonym harmonogramem,
- Repostowanie contentu, w którym oznaczany jest profil,
- Odpowiadanie na wiadomości i komentarze,
- Zapewnianie jakości, różnorodności i regularności publikowanych treści,
- Optymalizacja copy, aby zapewnić spójny ton głosu marki firmy,
- Kreatywne podejście do tworzenia treści i grafik w mediach społecznościowych: Facebook, Linkedin, YouTube i Instagram,
- Tworzenie wizualizacji do materiałów reklamowych,
- Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych,
- Współtworzenie planów marketingowych oraz dbałość o realizacje założonych celów,
- Weryfikacja jakości i spójności treści dostarczanych przez inne jednostki firmy,
- Research i proponowanie nowych form i kanałów promocji treści,
- Researchowanie trendów w social media i proponowanie treści,
- Rozumienie różnic komunikacji B2B vs B2C,
- Znajomość podstawowych mierników marketingowo-growthowych AARRR,
- Monitoring kampanii reklamowych konkurencji,
- Analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań, proponowanie i wdrażanie, usprawnień na ich podstawie,
- Monitoring mediów, analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem Google Analytics, Brand24),
- Pełnienie roli konsultanta w obszarze social media dla innych członków zespołu,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi,
- Posiadasz dobrą znajomość rynku mediów społecznościowych i panujących na nim trendów,
- Masz „lekkie pióro”: umiejętność pisania na różne tematy, od formalnych sprawozdań po codzienne informacje,
- Masz dobrą znajomość obsługi komputera Ms Office,
- W pracy kierujesz się strategicznym myśleniem i działaniem – umiejętność zidentyfikowania wyzwań, analizy sytuacji, ustalenia celów i zaplanowania działań,
- Posiadasz znajomość narzędzi i kanałów social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Youtube),
- Mile widziane doświadczenie z zakresu SEO/SEM,
- Cechuje Cię komunikatywność, pozytywne nastawienie, kreatywność i głowa pełna pomysłów,
- Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana,
- Posiadasz drive to bycia samodzielną osobą,
- Chętnie próbujesz nowych rozwiązań i testujesz pomysły swoje i cudze,
- Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, współpracę B2B lub jako Freelancer,
- Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów oraz duże możliwości rozwoju,
- Stwarzamy warunki umożliwiające rozkwit Twojej kreatywności i efektywności działań,
- Realną możliwość wpływania na rozwój i funkcjonowanie kanałów społecznościowych firmy,
- Gwarantujemy swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
- Elastyczny czas pracy,
- Szkolenia i możliwość rozwoju - uczymy się od siebie nawzajem, ale czerpiemy wiedzę również z najważniejszych konferencji, szkoleń i warsztatów,
- Mamy nadzieję, że nasze ogłoszenie spotkało się z Twoim zainteresowaniem. I wierzymy, że to pierwszy krok do fantastycznej przygody w świecie social mediów,
- Umożliwiamy pracę w systemie "home office" w uzgodnione dni tygodnia. Obecnie praca odbywa się w systemie hybrydowym.