Specjalista ds. zakupów
- Analiza rynku w zakresie kupowanych produktów i usług.
- Kompleksowa realizacja procesu zakupowego: weryfikacja wniosków zakupowych, wstępne przygotowanie umowy, pozyskanie ofert przez system zakupowy, koordynacja podpisania umowy lub zlecenia.
- Kategoryzacja zakupów.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawne.
- 2 lata doświadczenia w dziale zakupów lub na stanowisku związanym z realizacją zakupów.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym.
- Znajomość j. angielskiego.
- Mile widziana umiejętność dokonywania zakupów za pośrednictwem platformy zakupowej, pracy w programie finansowo-księgowym.
- Mile widziana wiedza w zakresie zakupów w jednostce publicznej.
- Samodzielność, samoorganizacja, precyzyjność, myślenie analityczne.
- Ekspresja w piśmie, elastyczność, odporność na stres.
- Komunikatywność, współpraca w zespole.
- Umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
- Szeroki pakiet benefitów.