Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Koordynacji Zleceń Serwisowych
- Pełen zakres obsługi klienta serwisu (osobistej, mailowej i telefonicznej).
- Zarządzanie przepływem zleceń: rejestracja, przekazanie technikom, finalizacja i rozliczenie.
- Odpowiedzialność za fakturowanie i kontrolę poprawności rozliczeń.
- Dbałość o aktualność i poprawność danych o klientach w systemie.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Znajomość narzędzi pakietu MS Office.
- Elastyczność w zakresie pracy zmianowej (8-16 / 12-20).
- Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i wielozadaniowość.
- Wysoka kultura komunikacji i umiejętność dopasowania się do odbiorcy.
- Odpowiedzialność za powierzone zadania i zdolność do pracy zespołowej.
- Umowa o pracę i stabilne warunki zatrudnienia.
- Wynagrodzenie w oparciu o motywacyjny system premiowy.
- Prywatna opieka medyczna finansowana przez firmę.
- Bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku, karty przedpłacone).
- Inwestycja w rozwój: dostęp do specjalistycznych szkoleń, np. Thermo King.
