Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
- Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy
- Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram)
- Zlecanie kampanii w mediach lokalnych
- Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami i partnerami przy produkcji materiałów reklamowych, zamawianie gadżetów reklamowych
- Organizacja dni otwartych, eventów i reprezentacja Firmy podczas ich trwania
- Badanie i analiza działań konkurencji, tworzenie raportów
- Planowanie i zakup kampanii w mediach offline i online
- Doświadczenie w marketingu (min. 2 lata).
- Znajomość narzędzi do marketingu cyfrowego (np. Google Analytics, Facebook Ads, Mailchimp, Canva, inne).
- Umiejętność tworzenia angażujących treści (copywriting, grafiki, treści na social media).
- Samodzielność, terminowość i świetna organizacja pracy
- Zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do dynamicznych projektów.
- Znajomość zagadnień związanych z online marketingiem, Google Ads, SEO
- Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się GRUPIE DILERSKIEJ ROMANOWSKI, będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych – radomskim, świętokrzyskim i małopolskim
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zespół młodych i kreatywnych ludzi
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą – możliwość zakupu lub wynajmu samochodu na preferencyjnych warunkach
- Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego
- Dodatkowe benefity, m.in. bony świąteczne