Specjalista / Specjalistka ds. nieruchomości i gospodarki transportowej w Sekcji Utrzymania Infrastruktury
- Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z eksploatacją środków transportu oraz innych składników majątku firmy
- Organizowanie, koordynowanie i rozliczanie wykorzystania pojazdów służbowych (w tym prowadzenie ewidencji, raportów i rozliczeń kosztów)
- Współpraca z użytkownikami pojazdów oraz zewnętrznymi serwisami i dostawcami usług (np. serwis, przeglądy, wymiana opon, paliwo, usługi eksploatacyjne)
- Obsługa wybranych systemów informatycznych wspierających zarządzanie flotą i majątkiem firmy
- Przygotowywanie cyklicznych raportów, zestawień i analiz dotyczących wykorzystania środków transportu oraz kosztów eksploatacji
- Realizacja bieżących zadań operacyjnych, obejmujących między innymi realizację przejazdów służbowych na potrzeby komórek organizacyjnych
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe w dziedzinie administracji, logistyki, transportu, zarządzania lub pokrewne techniczne)
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, związane z obsługą floty pojazdów, gospodarką majątkiem trwałym lub administracją techniczną
- Dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność obsługi systemów zarządzania flotą (np. ComboClient3) - mile widziane
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
