Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Zadania:
- Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
- Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy
- Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby zapewnić terminowe dostawy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
- Udoskonalanie procesu obsługi klienta i wizerunku firmy poprzez inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających w programie KAIZEN
- Obsługa zamówień w systemie ORACLE EBS,
- Tworzenie otwartego środowiska współpracy z innymi działami
- Szukanie nieszablonowych rozwiązań w codziennych wyzwaniach w oparciu o swoje doświadczenie
- Zastępowanie Szefa/Szefowej Zespołu podczas jego nieobecności
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Wykształcenie wyższe o kierunku logistycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
- Doświadczenie w pracy z narzędziami MS Office (Power BI mile widziany)
- Znajomość systemu Oracle EBS i Środowiska Raportowania Oracle OAC
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta
- Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji
- Umiejętność analitycznego i twórczego rozwiazywania problemów przy dobrej organizacji pracy własnej
- Otwartość na naukę i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji
- Mile widziane kompetencje managerskie
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.