Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości




Dział Zarządzania Majątkiem Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z nieruchomościami wchodzącymi w skład majątku własnego Uczelni (w tym podatek od nieruchomości) oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego.
- rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży ruchomości i nieruchomości, najmu nieruchomości,
- udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz uczelni,
- dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
- obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego (inicjowanie, zlecanie, aneksowanie, rozwiązywanie, płatności),
- opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na uczelni regulaminami i zarządzeniami,
- redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
- przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, administracja, prawo),
- znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
- co najmniej 5 –letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w szczególności w zakresie podatków,
- znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji,
- samodzielność,
- wysoka kultura osobista.
- umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań w ramach powierzonych obowiązków w zależności od rodzaju i rangi problemu,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- mile widziane doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, przede wszystkim TETA.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas, trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa)
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.