Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
- Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami
- Obsługa procesów sprzedażowych
- Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży
- Przygotowywanie zestawień i analiz
- Tworzenie, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów
- Dobra organizacja pracy oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność komunikacji oraz prowadzenia korespondencji biznesowej
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji zadań
- Mile widziane doświadczenie w branży stolarskiej lub budowlanej i prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce ponad 30lat
- Cykl szkoleń wdrożeniowych
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji i realizację projektów