Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- realizacja zadań obronnych, w tym w szczególności przygotowania dokumentów planistycznych, realizacji zadań operacyjnych, związanych z militaryzacją, z zakresu utrzymania systemu zarządzania ciągłością działania, z zakresu przepisów dotyczących ochrony infrastruktury krytycznej i zarządzania kryzysowego, oraz w zakresie dostosowania Spółki do funkcjonowania w stanach gotowości obronnej państwa
- nadzór i współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w ramach zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, systemu zarządzania ciągłością działania
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie: zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ciągłości działania
- realizacja szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ciągłości działania
- wykształcenie wyższe (preferowane studia o kierunku: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe)
- minimum 3-letnie doświadczenia w obszarze zarządzania kryzysowego, spraw obronnych lub zarządzania ciągłością działania
- prawo jazdy kat. B
- znajomość tematyki dotyczącej organizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych, zarządzania kryzysowego, zarządzania ciągłością działania
- znajomość przepisów prawa z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej, spraw obronnych
- umiejętność sporządzania pism i dokumentacji
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.