Specjalista
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w godzinach 7.30-15.30 wykonywana w siedzibie urzędu, na I piętrze
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
Praca biurowa w pozycji siedzącej, związana z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych tj. (komputer, drukarka, telefon, skaner, faks)
Bariery architektoniczne - brak windy w budynku
Zakres zadań
- Wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
- Kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem druków statystycznych dotycząch postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Współdziałanie z Prokuraturą Rejonową i Sądem w zakresie obiegu akt, postępowań przygotowawczych, sprawdzających oraz dowodów rzeczowych
- Obsługa Systemu Elekronicznego Obiegu Dokumentów
- Przygotowywanie dla potrzeb Kierownictwa analiz dotyczących charakterystyki i poziomu wykrywalności
- Dokonywanie weryfikacji danych w KSIP zgodnie z poleceniami KWP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w danym obszarze
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Dyspozycyjność
- Znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
- Samodzielna realizacja zadań
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na prowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dkumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów: nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustacyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Praca w administracji publicznej
- Znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań