Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami).
Na stanowisku wymagany jest dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Odpowiada za przygotowanie propozycji połączeń, dokonywanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi uprawnionych osób w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe, w tym prowadzi ewidencję wyjazdów zagranicznych ww. osób.
- Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą.
- Odpowiada za rozliczanie kosztów oraz merytoryczne potwierdzanie zasadności zakupu biletów, a także prowadzi bazy danych zawierające koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządza cykliczne zestawienia.
- Koordynuje i zamawia specjalne odprawy graniczne VIP/IP na terytorium RP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM.
- Przygotowuje projekty aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących dotyczących podróży służbowych krajowych i zagranicznych osób delegowanych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego, w tym powyżej 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej), ustawy o finansach publicznych.
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, myślenie analityczne, kreatywność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji wyjazdów krajowych i zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach sektora finansów publicznych lub w sektorze prywatnym.