Specjalista
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, oświetlenie naturalne oraz sztuczne.
Praca biurowa wykonywana na pierwszym piętrze budynku, brak windy. Stanowisko wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, itp.
Zakres zadań
- prowadzi akta osobowe pracowników cywilnych, przygotowuje sprawy osobowe do załatwienia lub zaopiniowania przez przełożonego własciwego w sprawach osobowych
- sporządza projekty decyzji administracyjnych, regulaminów, aktów zarządzania wewnętrznego oraz rozkazów organizacyjnych dotyczących zmian w strukturze zatrudnienia pracowników cywilnych
- sporządza dokumentację wynikającą z przepisów prawa pracy dotyczącą zatrudnienia i zwalniania pracowników cywilnych
- wystawia dokunenty związane ze zmianami stosunku pracy oraz nagród pracowników ( aneksy, porozumienia, zawiadomienia o przysługujących nagrodach rocznych itp. ) oraz zapomóg funkcjonariuszy
- prowadzi ewidencję SWOP z zakresie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych oraz sprawozdawczość PRFON
- wprowadza dane do systemu SWOP dot. zmian etatowych, uposażeń i wynagrodzeń oraz orzeczeń lekarskicj
- sporządza meldunki, sprawozdania o stanie zatrudnienia, wydarzeniach nadzwyczajnych
- prowadzi ewidencję zadań związanych z medycyną pracy oraz wystawia skierowania na badania w wyznaczonym zakresie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe