Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Zgodności
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Zgodności)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- wykonywanie prac merytorycznych i administracyjnych w procesie wdrażania Systemu Zgodności w Spółce
- przyjmowanie, rejestracja i analiza zgłoszonych przez sygnalistów nieprawidłowości.
- weryfikowanie otrzymanych od sygnalistów informacji oraz prowadzenie postępowań wyjaśniających
- prowadzenie rejestrów, raportów sprawozdawczych zgodnie z zasadami określonymi w regulacjach wewnętrznych
- przygotowywanie projektów pism podsumowujących postępowania wyjaśniające, prowadzenie korespondencji spraw związanych z systemem zgodności
- informowanie pracowników Spółki o zasadach przyjętych w systemie zarządzania zgodnością
- prowadzenie szkoleń z zakresu wdrożonego Systemu Zgodności wśród pracowników
- sporządzanie sprawozdań/raportów ze spotkań lub przeprowadzonych rozmów telefonicznych
- analizowanie informacji o dodatkowej działalności pracowników oraz działalności w warunkach konfliktu interesów; przygotowywanie informacji o sytuacjach mających znamiona prowadzenia działań niezgodnych z warunkami określonymi w podpisanej z Pracownikiem umowie o zakazie konkurencji lub prowadzenia działań w konflikcie interesów ze Spółką
- udział w pracach związanych z aktualizacją regulacji wewnętrznych dotyczących Systemu Zgodności
- udział w pracach związanych z działalnością komisji antymobbingowej
- wykształcenie wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok, preferowane 3 lata, mile widziane w pracy z dokumentami, procedurami, organizowaniu szkoleń
- doświadczenie w zakresie "compliance" oraz uczestnictwo w pracach komisji antymobbingowej będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość MS Office
- zdolności analityczne, dociekliwość
- zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne
- zainteresowanie w rozwoju zawodowym w obszarze "compliance"
- prawo jazdy kat. B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.