Zastępca Kierownika Działu Obsługi Gospodarczej i Technicznej
- wsparcie kierownika w zarządzaniu i nadzorowaniu pracowników Działu Obsługi Gospodarczej i Technicznej,
- prowadzenie i odpowiedzialność za całokształt działań związanych z procesem inwestycyjno-remontowym, w tym:
- inicjowanie i proponowanie rozwiązań techniczno-organizacyjnych dla optymalnego i sprawnego przeprowadzenia remontów i inwestycji;
- weryfikowanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zapisami umowy i OPZ,
- przygotowanie niezbędnych wniosków i dokumentacji w celu uzyskania opinii i decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zgłoszeniu realizacji remontów lub inwestycji,
- udział w pracach komisji przetargowych oraz organizacja i uczestnictwo w odbiorach technicznych,
- organizowanie, koordynowanie, nadzorowanie i odbiór robót budowlanych, w tym współpraca z kierownikami robót i projektantami,
- organizowanie i przeprowadzanie przeglądów w okresie gwarancji.
- współudział w planowaniu i realizacji remontów, inwestycji oraz przygotowania infrastruktury dla wystaw,
- współudział w koordynacji obsługi technicznej obiektów z realizowanymi przedsięwzięciami remontowo-inwestycyjnymi.
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu oraz umiejętności pracy w środowisku wielozadaniowym,
- wykształcenia wyższego technicznego na kierunku budownictwo ogólne lub w specjalności konstrukcjo-budowlanej,
- min. 5 lata doświadczenia zawodowego w budownictwie lub utrzymaniu technicznym obiektów, w tym min. 3 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem,
- uprawnień budowlanych w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej,
- znajomości procesu inwestycyjnego oraz przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i ustawy Prawo Budowlane,
- doświadczenia w analizie dokumentacji projektowej w odniesieniu do potrzeb użytkownika i kontroli postępu prac projektowych i wykonawczych oraz koordynacji, nadzorze i odbiorach robót ogólnobudowlanych,
- znajomości programów komputerowych z pakietu MS Office, oraz mile widziana umiejętność kosztorysowania w systemie Norma oraz harmonogramowania w MS Project,
- samodzielności w pracy i przy realizacji powierzonych zadań, umiejętności interpretowania przepisów, dokładności i sumienności.
- doświadczenie w sektorze publicznym w zakresie przygotowania i prowadzenia remontów lub inwestycji,
- doświadczenie przy utrzymaniu technicznym obiektów użyteczności publicznej,
- praktyczna znajomość procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość AutoCad, Norma plus.
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- System premiowy
- Dostęp do platform rozwojowych
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura