Administrator Kontraktu
- Nadzór nad korespondencją oraz dokumentacją kontraktową i jej aktualizacja w trakcie realizacji projektu.
- Przygotowanie oraz procedowanie roszczeń oraz Protokołów Konieczności na kontrakcie.
- Koordynowanie, procedowanie, przygotowanie zatwierdzanie materiałów, PZJ, KNA, dokumentacji powykonawczej.
- Raportowanie postępów projektu w kontekście zapisów kontraktowych.
- Ścisła współpraca z kierownikiem budowy i zespołami projektowymi w celu monitorowania zgodności realizacji kontraktu.
- Zarządzanie Zespołem Administracyjnym na kontrakcie.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowane Budownictwo.
- Znajomość prawa budowlanego, standardów FIDIC oraz procesów budowlanych.
- Bardzo dobra znajomość MS Office - w tym MS Excel.
- Zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole.
- Myślenie analityczne.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.