Administrator Nieruchomości
BIURO DS. NIERUCHOMOŚCI
- prowadzi dokumentacje techniczną obiektów budowlanych;
- prowadzi nadzór na realizacją umów zakresie usług eksploatacyjnych (utrzymania porządku, czystości, wywozu nieczystości etc.);
- zgłasza do wykonania przeglądy okresowe oraz brakujące elementy dokumentacji technicznej dla wszystkich obiektów;
- prowadzi ewidencje umów najmowanych powierzchni oraz sporządza deklaracje podatkową do Działu Finansowego;
- sprawdza pod względem merytorycznym i formalnym faktury kosztów i przychodów poszczególnych nieruchomości;
- bierze czynny udział w projektach realizowanych przez Uczelnię;
- przygotowuje umowy najmu i umowy kosztowe;
- zgłasza wszelkie usterki i naprawy w systemie TMS;
- zarządza danymi i aktualizuje bazę danych z inwentaryzacji wielowymiarowej.
- wykształcenie wyższe I stopnia (dziedzina nauk ekonomicznych, prawnych, humanistycznych, społecznych);
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami;
- znajomość programów MS Word, MS Excel;
- samodzielność, myślenie analityczne, dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność, komunikatywność, stosowanie odpowiednich przepisów.
- zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę z długoterminową perspektywą;
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny;
- dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych;
- dodatkowe dni wolne;
- elastyczne godziny pracy;
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
- preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- przyjazne środowisko pracy.